Thursday 31 January 2013

AKU PUNYA HIDUP

Assalamualaikum w.b.t

Macam biasa, kebanyakkan semua blogger baru akan buat post pertama mereka tentang diri mereka.. Walaupun aku  tahu kalau ada org visit blog ni pon.. Diorang bukan nak tahu sanagt pon tentang blogger ni,, cuma nak isi dalam blog je.. hahaha.. Tapi aku still nak post jugak.. Aku dulu dah ada 1 blog yg lama dah aku start meng-post idea aku, cuma bila lama dah x bukak aku lupa password google mail so aku pon wat la yg baru.. Aku cadang blog ni aku nak muatkan dengan benda2 islamic ckit. Kalau ada yg visit blog ni.. Kadang2 korang akan perasan yg jap2 aku guna bahasa melayu jap2 english.. Aku sebenarnya lebih suka guna english.. (bukan google translate ok) aku mula start balik ber-blog ni time cuti SPM.. Rase bosan la pulak asyik online FB 24/7.. Pergh aku rasa nak pecah otak aku... Aku ni nak kata pandai tu x jugak,, bengap ada la (subhanallah, kene brsyukur).. ahahaha aku time F1 hingga  F3 dulu aku study kat MRSM Jeli di kelantan.. Make sense la sbb aku org klate.. then after PMR.. alhamdulillah dapat 8A n aku pon dapat peluang masuk ke MRSM Taiping.. MRSM Taiping ni kira sekolah elite la, dalam Malaysia pon (2012) mrsm taiping is one of the mrsm pkp n bitara.. Kalau dalam mrsm semalaysia tu,, mrsm taiping always be in top 3 la.. ok.. huhu aku dah habis idea la nk cite ape... tu jela yg korang perlu tahu tentang aku... BYE







No comments:

Post a Comment