Saturday 16 February 2013

Relation/Couple/Love/LaughOutLoud

“korang percaya x kalau korang penah reject sorang pompuan tu pastu mesti korang akan kene reject balik??”

that's what happened to me.. hahahaha biar aku kongsi cite bodoh ni.. cam ni time aku form 3 (mrsm jeli) dulu ada sorang minah ni minat kat aku.. aku memang x tahu yang dia minat kat aku... aku memang rapat ngan dia.. aku anggap dia sebagai adik je.. x lebih dari tu.. aku kan anak bongsu, mana ada adik. nak dijadikan cerita aku duk sebaris dgn minah ni.. lagi senang la aku nak kacau dia.. lagipon aku memang rapat dgn pompuan.. haha senang nak tiru homework. "fren with benefits"  LOL.. dia baik, dan ramah orangnye.. tp time tu aku duk minat minah lain... so memang aku x pndang la dia ni.. aku tahu dia minat kat aku pon pasal kawan aku yang bagi tahu.. pompuan tu pon satu, xde jantan lain ke nk minat.. aku duk asyik usha sorang minah ni, hehehe cun and almost perfect la.. aku x nak nampak obvious duk usha pompuan tu.. ok then aku tahu bende tu at the end of the year.. so then aku pon pindah skolah time form 4 (mrsm taiping). lepas tu kat sana aku mula duk usha pompuan ni.. yg aku minat la.. macam biasa perangai buruk aku yang suka kacau pompuan tetap ada. aku pon rase nyesal berperangai cam tu.. tetiba pulak ada minah yang minat kat aku.. aku x minat pon kat dia.. pada mulanya si dia ni bagi aku satu teddy bear, dia letak dalam loker aku kat klas. dia x tulis pon nama dia. cuma lepas tu la aku rasa si dia yang bagi atas beberapa info yang berkaitan. bila aku dapat teddy tu, i was like WHAT THE ****, bukan sebab dapat hadiah dari secret admire tapi dapat teddy bear.. ada ke patut bagi teddy warna maroon tu kat aku. takkan lah aku nak peluk benda alah tu time tidur. hish... pompuan zaman skrg ni memang tak memahami lelaki la.. bagi la DVD game ke.. aku buat cool je bile jumpa minah tu.. wat rileks sudah.. then, lagi nak jadi huru-hara bila aku start contact dgn kawan lama aku kat satu sekolah ni (mrsm **), dia pompuan la.. aku pon x ingat sama ada aku yang start text dia atau dia yang start text aku.. tak kesah la.. disebabkan aku nak sorok teddy bear dari pengetahuan classmate aku yang lain especially laki, kalau diorang tahu, mati aku kene gosip nanti. So nak amik jalan selamat aku pos teddy bear kat kawan aku yang aku baru contact tu. aku hantar semua, dgn kotak yang minah tu bagi kat aku sekali, kotak tu minah tu buat sendiri dia memang dikenali kerana kreatif. so together with that teddy, aku print gambar kawan aku tu, yang pompuan aku cakap td. aku letak gambar aku skali kononnya hadiah tu memang aku yang beli.. saje nak buat romantik n nmpak style... too bad sebab lepas tu pompuan tu dah tak balas text aku.. then aku rasa pompuan tu dah salah faham, mesti dia ingat aku syok kat dia.. mana taknye aku selalu buat ayat annoying bila text dengan dia, tambah2 lagi bila aku rasa ngantok.. nak suruh dia rasa aku ni annoying dengan harapan dia dah malas nak layan aku.. tp pompuan tu tahu perangai aku camne yang sedikit gatal kalau dengan pompuan.. sikit je tau.. aku text la pompuan tu nak tanya bungkusan tu sampai ke blom.. dia x balas.. pompuan tu pon satu, xkan la disebabkan sms aku ble jatuh hati kat dia.. dia belajar kat sekolah lain. aku sekolah lain..okay jugak at least aku dah xyah nak text dia time SPM aritu.. bukan sebab aku rase bosan texting dgn dia, kami selalu bincang pasal future, keje yg available dan courses yg sesuai..kawan aku tu baik, aku x la kenal sangat dia ni, aku kenal dia pon time F3.. (bodohnya aku!!!!!).. mungkin dia rase x selesa dengan bende yang aku post tu.. tapi yang tak best nya becoz misunderstanding tu la.. aku ni pon satu, tu la jangan jadi gatal sangat dengan pompuan... aku pulak rasa segan bila nampak dia online facebook... hampeh la, minah yang aku minat x pulak minat kat aku.. geram btol.. tp salah aku jugak sape suruh x confess kat pompuan yg aku duk usha tu.. then begitulah citenye sampai aku amik SPM.. huhuhu.. tpi yg bad thing is, aku still teringatkan muka pompuan mrsm taiping tu... cantik.. hihihi, xpelah nti aku carik yang lain kat universiti atau bila dah keje.. kenapa la susah nak lupakan pompuan tu.. aku selalu cakap dgn dia tp aku xnak nmpk obvious... aku kacau dia... hahaha... Tula ,BODOH SANGAT lain kali kalau suka cakap suka, jangan asyik duk kacau je.. (bullshitting myself)...

note: aku kongsi ni bukan sebab nak bagitau yang aku ni hensem ke macho ke hot ke.. xde kene mengene pon.. juz nak share yang kalau korang buat x layan orang mesti orang yang kita nak tu pasti x layan kita jugak.. pastu camne?? aku x nak dicop sebagai playboy... stress la.. kalau la aku sehensem Aaron Aziz tu,,, hahaha dah lama aku tackle sume pompuan2 cun kat sana.. then, the girls is mine now.. LOL, never happen to me...sob3..Ade sesape nak bagi aku pompuan yang secantik gambar dibawah ni.. hehehe ble la bagi no dia skali ye,, thanks...


Tizz Zakiah, cantikkan..

Nelydia Senrose, cute.

No comments:

Post a Comment