Friday 22 March 2013

Paradox Doomsday


Paradox Doomsday
Assalamualaikum….
Alhamdulillah, i already got ma SPM result..ok… not too bad and not too good… It juz fine and alright..
Thanks to everyone who had helped me in ma study… ok then i met with this girl…. The one that i had been aspire for. Hehehehe.. i greeted her, then she reply politely… good2, green light… pastu aku saje je cakap yang dia mesti dpt tggi dari aku.. then dia ckp biasa je.. hahahha result kami hampir same je.. still ada A-.. dia tanye aku nk amik course ape.. aku cakap la mgkin medic or international relation.. ni yg ayat paling sweet aku nk dgr ni.. dia ckp “ ala, bru igt nak study sesama..”.. pergh mak aih,, bergegar jntung aku dgr ayat tu… huhu another green light… then aku pon sembang lame gak ngan dia… dah tu je,.. yg lain ape yg aku ckp dgn dia aku xnak share… takut korang dengki… hahahaha then kami jnji kalau dh dpt keje nti baru nak get serious, aku cakap kat dia dalam mase belajar tu kalau fall in love with orang lain pon xpe.. kita kawan je dulu.. fuh.. sebnarnya aku janji tu pon sbb takut aku yg xleh setia.. so selamat.. hahahaha… then hari result tu hari yg hepy tahap dewa ah.. i love you to ******…






No comments:

Post a Comment