Monday 20 May 2013

The end point of a "PENGANGGUR TEGAR"

Assalamualaikum...

 Alhamdulillah. Setelah sekian lama menunggu keputusan MARA haritu, tepat pada pukul 8.00 malam 20 Mei 2013, aku dah check resultnya.. Alhamdulillah, aku dpt ape yg diinginkan..  Medic UNIKL-VINAYAKA. Aku dah nazar kalau dapat yang ni aku akan puasa lima hari, memandangkan sekarang dh bulan Rejab, so memang terbaik  ah!!.. Lagipon memang aim aku nak puasa 30 hari dlm Rejab ni.. Sebab sebelum ni, x pernah ada experience pon puasa dlm Rejab.. hehehe.. Dulu jahil sikit, sekarang ni kurang la sikit tahap kejahilannya.. kah3… Aim aku sekarang, aku nak belajar sungguh2 time foundation then aku nak pegi TAJ MAHAL… hahahha

Tunggu ye TAj Mahal, nti aku jumpa kau, LOL


Yang kurang bestnya, daftar lambat 
lagi, so aku kene menganggur dulu la.. 
Kadang2 sedih tgok kawan2 yang 
sangat mengharapkan MARA, tapi xdapat.. Hmm. Rezeki kita xtahu yang 
mana the best.. Terpulanglah kepada Allah untuk decide untuk kita.. so ni la resultnya… Allah is the one and only the best planner, no one can challenge HIM!!! IN SYA ALLAH.. ALHAMDULILLAH.




No comments:

Post a Comment